V nakupni košari ni artiklov.
Prodajni pogoji
www.les3.si je spletna trgovina, ki jo upravlja Les3 d.o.o., Ulica Padlih borcev 34, 6258 Prestranek, ponudnik storitev e-poslovanja, v nadaljevanju ponudnik. Ob registraciji v sistem spletne prodajalne www.les3.si, obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik. Uporabnik je tudi obiskovalec (pravna ali fizična oseba), ki se ne registrira in opravi nakup.
DOSTOP DO INFORMACIJ
Ponudnik se zavezuje, da bo ravnal v skladu z Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT) in uporabniku vedno nudil naslednje informacije: podatke o podjetju in sedežu, veljaven elektronski naslov, na katerem je dostopen, matično številko, davčno številko, podatke o dovoljenjih, ki se ne nanašajo posebej in izključno na storitev informacijske družbe ali jih je treba pridobiti v skladu z drugimi predpisi in pri pristojnih organih ter podatke o cenah izdelkov ter ali je v ceno vključen davek, stroški dobave in druge morebitne dajatve.
V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) se ponudnik zavezuje, da bo uporabniku vedno nudil dostop do naslednjih informacij: bistvene lastnosti blaga ali storitve, vključno z najkrajšim rokom trajanja pogodbe, če je predmet pogodbe trajna ali ponavljajoča se izpolnitev; ceno blaga ali storitve, vključno z vsemi davki in drugimi dajatvami; morebitne stroške dostave; podrobnejša ureditev plačila ter načina in roki dobave ali izpolnitve; rok veljavnosti ponudbe opis pravice do odstopa od pogodbe v skladu z ZVPot; če potrošnik nima pravice do odstopa, ga je potrebno o tem izrecno obvestiti.
NAČINI PLAČILA
Z nakazilom na račun: Ponudbo/predračun vam pošljemo preko elektronske pošte na naslov, ki ste ga ob vašem naročilu navedli. Veljavnost predračuna, ki ga podjetje izda ob naročilu je 3 dni. Po prejetju vašega plačila na naš TRR sledi dobava v dogovorjenem roku.
Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj profil).
CENE
Ponudba na straneh spletne trgovine velja samo z nakup preko spletne trgovine. Cene v spletni trgovini niso primerljive in niso nujno vedno enake z maloprodajnimi cenami v trgovinah LES3. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Vse cene veljajo za artikle na zalogi trgovine. Akcijske cene veljajo do datuma izteka akcije, ki je določen pod ceno akcijskega artikla, oziroma do razprodaje zaloge le tega.Kljub prizadevanju, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. V primeru napak si pridržujemo pravico do sprememb.
Cene so maloprodajne, vsebujejo DDV in so označene v EUR.
NAROČANJE
Ponudnik bo sprejeta naročila obravnaval kot nepreklicna. V primeru napake ali iz drugih razlogov, lahko kupec brez dodatnih stroškov odstopi od naročila času do plačila predračuna. Naročilo lahko prekliče s sporočilom na elektronski naslov simon@les3.si ali pokličete na tel. +386 5 754 20 64. V primeru, da ponudnik ugotovi, da naročila pod navedenimi pogoji ne more izvesti lahko naročilo zavrne v roku 3 dni od prejema naročila.
POSTOPEK NAKUPA
Podrobno je opisan v meniju O NAKUPU
- Prejeto naročilo
- Po oddaji naročila, kupec prejme naročilo po elektronski pošti, kar pomeni, da je naročilo uspešno oddal v procesiranje.
- Naročilo v obdelavi
- Ponudnik pregleda naročilo, preveri dobavljivost izdelka ter uporabniku po elektronski pošti izda obvestilo, da je naročilo v obdelavi oz. ga z razlogom zavrne.
- Ponudnik si pridržuje pravico, da pokliče uporabnika na njegovo telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave.
- Blago odposlano
- Ponudnik v obljubljenem roku blago zapakira, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca.
ODSTOP OD POGODBE, VRAČILA BLAGA IN KUPNINE
Če z nakupom niste zadovoljni, ali želite od sklenjenega naročila oz. pogodbe preprosto odstopiti lahko pisno odstopite v roku 14 dni brez navedbe razloga odstopa. Odstopni rok začne teči naslednji dan po prevzemu blaga.
To storite tako, da nam v roku 14-ih dni pošljete izpolnjen spodaj priložen obrazec »Obrazec za odstop od pogodbe« na kontaktni elektronski naslov simon@les3.si ali s klasično pošto na naslov Les3 d.o.o., Ulica Padlih borcev 34, 6258 Prestranek, iz katere izhaja vaša volja za odstop od pogodbe. Izdelki pa morajo biti vrnjeni najkasneje v roku 14 dni po pisnem obvestilu, pri čemer kupec sam nosi stroške vračila blaga. Izdelke lahko kupec vrne na naš naslov osebno ali po pošti. Odkupninskih pošiljk ne sprejemamo.
Izdelke morate vrniti v enakem stanju, kot ste jih prejeli. Prejete izdelke lahko pred odstopom od pogodbe uporabite le toliko, kolikor je nujno potrebno za preizkus narave, lastnosti in delovanja. Blagu priložite še kopijo »Obrazec za odstop od pogodbe« ter kopijo originalnega računa.
V skladu s 43.d členom ZVPot vam kupnino skupaj s stroški dostave vrnemo nemudoma po prevzemu blaga. Kupnino in stroške dostave vam vrnemo z enakim plačilnim sredstvom, kot ste ga uporabili pri plačilu, razen če izrecno zahtevate uporabo drugega plačilnega sredstva in zaradi tega ne nosite nobenih stroškov.
Po 43.č.členu ZVPot kupec nima pravice do odstopa od pogodbe iz prvega odstavka tega člena pri pogodbah o blagu, ki je izdelano oziroma dobavljeno po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam.
V primeru vračila blaga kupljenega z unovčitvijo bona ob registraciji, se stranki za to vrednost zmanjša znesek vračila kupnine, istočasno pa se stranki povrne pravica do ponovnega vnovčenja bona.
Obrazec za odstop od pogodbe dobite tukaj.
Vračilo blaga na naši spletni strani je v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov. V primeru da potrošnik odstopi od pogodbe sam krije stroške vračila blaga. V kolikor zaradi narave blaga potrošnik ne more vrniti blaga po pošti, lahko nastanejo dodatni stroški, ki jih ni mogoče v naprej izračunati.
Pridružujemo si pravico do odstopa od naročila ob primeru tehničnih težav, vdorov ali zlonamernih dejanj, ki lahko privedejo spletno trgovino trgovina.les3.si do nepravilnega delovanja ali prikazovanja napačnih informacij, cen ali pogojev.
Podjetja, samostojni podjetniki ter ostale pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh po prevzemu izdelka. Posledično tudi vračilo kupnine ni mogoče.
VRAČILO POŠKODOVANIH POŠILJK
V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopke reklamacije tako da nas čimprej kontaktira na tel 05 754 20 64 ali pošlje elektronsko pošto na simon@les3.si. Skupaj bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.
GARANCIJA
Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na priloženem garancijskem listu. Garancijski list velja za izdelke, ki so kupljeni na podlagi priloženega računa in se tudi uveljavlja s predložitvijo računa in potrjenim garancijskim listom. Kot datum prodaje pa velja datum računa. Garancija izdelkov kot tudi njen rok je naveden na garancijski izjavi in je prilagojen izdelku, velja pa ob upoštevanju navodil na garancijskem listu. Za izdelke, ki imajo daljšo garancijsko dobo, je le-ta posebej označena.
Uveljavljanje garancije se vrši na sedežu pooblaščenega servisa, ki je naveden na garancijskem listu. Vse tovarniške okvare in pomanjkljivosti, ki bi nastale v garancijskem roku bodo odpravljene brezplačno.
Garancija preneha veljati pri:
- Okvarah nastalih zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ravnanja, mehanske poškodbe in okvar v primeru višje sile (napetostni sunek, strela, vremenski pojavi...)
- Če je v izdelek posegala nepooblaščena oseba ali če je ugotovljeno, da je kdo posegal v izdelek brez našega pisnega dovoljenja
- Pri spremembah na artiklu
- Pri uporabi drugih elementov, ki originalno ne spadajo k artiklu
- Pri priklopu na napačno napetost ali vrsto toka
- Pri napačnem upravljanju ali poškodbah zaradi malomarnega ravnanja
V kolikor želita dodatne informacije v zvezi z pooblaščenim servisom in garancijo, se obrnite na Les3 d.o.o.,tel.05 754 20 64
Z veseljem vam bomo pomagali.
VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV
Ponudnik Les3 d.o.o. spoštuje vašo zasebnost in se zavezuje, da bo osebne podatke, pridobljene preko spletne strani trgovina.les3.si skrbno varoval in jih brez vaše privolitve ne bo posredoval tretji osebi oziroma jih uporabil v druge namene, kot izključno za uspešno izvajanje storitve dostave naročenega blaga. V primeru privolitve bodo ti uporabljeni še za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb in podobnega.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo posredovani ali prodani tretji osebi. Izjema: V primeru zlorab smo dolžni obvestiti pristojne organe za ugotavljanje kaznivega dejanja.
Vaše podatke skrbno varujemo pred izgubo, nepooblaščenim dostopom ali razkrivanjem, spreminjanjem ali uničenjem. Vsi podatki nakupa (osebni podatki kupca, naročil-pogodba, račun) so shranjeni v arhivih podjetja v pisni ali elektronski obliki.
V primeru kakršnih koli pomislekov ali dodatnih vprašanj nam lahko pišete na naslov info@les3.si ali nas pokličete na tel.05 754 20 64
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.
ODVEZA ODGOVORNOSTI
Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega artikla.
V primeru, da izdelek ni na zalogi vas bomo telefonsko ali po elektronski pošti obvestili o predvidenem roku dobave.
Reklamacije upoštevamo v roku največ 15 dni po opravljenem nakupu.
REKLAMACIJE IN INFORMACIJE
V primeru reklamacije, oziroma potrebe po dodatnih informacijah smo vam na voljo na naslovu:
Les3 d.o.o.
Padlih borcev 34
6258 Prestranek
Slovenija
Tel: +386 5 754 20 64
e-mail: info@les3.si ali simon@les3.si
PRITOŽBE IN SPORI
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.
Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV
Les3 d.o.o. ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga lahko potrošnik sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS).
Les3 d.o.o. kot ponudnik blaga in storitev, ki se ukvarja s prodajo preko spleta, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo Evropske komisije za spletno reševanje potrošniških sporov (platforma SRPS). Platforma je na voljo na povezavi:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL
Navedba ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS), Uredbe EU št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 21. maja 2013 o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2006/2004 in Direktive 2009/22/ES.
STVARNE NAPAKE
Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne in pravne napake svoje izpolnitve.
Napaka je stvarna:
1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla.
Za uveljavljanje stvarne napake, izpolnite obrazec, ki ga najdete TUKAJ.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov ZVPot. (UR RS št.98/04 - UPB2, 126/07, 86/09, 78/11, 3/14 in19/15):
37.a člen
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.
37.b člen
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
Če je predmet pogodbe med prodajalcem in potrošnikom rabljena stvar, ne odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena.
Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
39. člen
Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi ni sporna, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi iz 37.c in 38. člena tega zakona.
Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporen.
SHRANJEVANJE IN REPRODUKCIJA POGODBENIH DOLOČIL ALI SPLOŠNIH POGOJEV
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine so na voljo na spletni strani https://trgovina.les3.si/, kjer si jih potrošnik lahko pregleda, kopira in jih sprinta. Prejeli pa jih boste tudi na e-mail pri oddali naročila.
Navedba tehnoloških sredstev, ki omogočajo prepoznavanje in popravljanje napak pred oddajo naročila:
Preko navigacije s kategorijami ali s pomočjo iskalnika poiščite želeni izdelek. Na strani z izdelkom izberite dodatne možnosti, kot so barva, velikost ... in vpišite želeno količino izdelkov za naročilo. Izdelek dodajte v košarico s klikom na gumb 'Dodaj v košarico'. Na podoben način lahko dodate več izdelkov v košarico.
V košarici lahko spremenite količino naročenih izdelkov. Da bo sprememba upoštevana, kliknite gumb 'Osveži košarico'. V kolikor izdelka ne želite naročiti, ga izbrišite s klikom na ikono 'Odstrani izdelek'.
Če želite nadaljevati z nakupovanjem (izbrati še kakšen izdelek), kliknete gumb "Nadaljuj z nakupovanjem" ali izberete kategorijo iz navigacije in nakupujete naprej. Vsebina košarice se bo ohranila.
Če želite zaključiti nakup, kliknete na gumb "Oddaj naročilo".
Naročilo lahko oddate registracijo oz. prijavo v spletno trgovino ali pa izberite možnost 'Oddajte naročilo kot gost'. V naslednjem koraku izberite informacije o naslovu plačnika. S klikom na gumb 'Nadaljuj' se premaknite na naslednji korak in izberite informacije o naslovu dostave. Nato izberite način dostave in način plačila. V zadnjem koraku preglejte vaše naročilo in ga oddajte s klikom na gumb 'Naročilo z obveznostjo plačila'. Preko elektronske pošte boste prejeli obvestilo o opravljenem naročilu.
Z brezplačno registracijo v spletno trgovino imate možnost pregleda preteklih naročil, dodajanje več naslovov plačnika ali za dostavo, uporabo seznama želja in pregled vaših mnenj in ocen izdelkov. V kolikor nakupa ne zaključite, se vam vsebina košarice ohrani do naslednje uporabe.